Tūrisma objekts
Igaunijas - Latvijas pārrobežu projekta «Zaļais Dzelzceļš» ietvaros ir izveidota un sakārtota bijušās dzelzceļa līnijas infra-struktūra Vidzemē un Dienvid-igaunijā. Kopā tā veido 750 km garu velo/kājāmgājēju maršrutu, kas piemērots arī izjādēm ar zirgiem vai slēpošanai.
LĒMUMI TIEK PIEŅEMTI DEMOKRĀTISKI. Vidzemes tūrisma asociācijas valdes priekšsēdētājs Raitis Sijāts (no kreisās) kopā ar Kocēnu novada domes Attīstības nodaļas vadītāju Armandu Broku demonstrē jaunās zīmes, lai kopīgi ar pārējiem biedriem izlemtu, kādām tām jāizskatās un kur tās jānovieto, lai tās būtu viegli pamanāmas ceļotājiem. E. Kristiņas foto
Pašlaik rit pēdējie sakārošanas darbi, jāuzstāda zīmes, stendi, tāpat Kocēnu novadā tiek būvēti jauni un skaisti tilti, lai nodrošinātu maršruta nepārtrauktību. Projekta «Zaļais Dzelzceļš» infrastruktūru plānots pilnībā pabeigt līdz nākamā gada jūnijam. Pavasarī ar jauno tūrisma objektu tiks iepazīstināti ārvalstu un vietējie tūristi.«Zaļie Dzelzceļi ir ļoti labi pazīstami dažās valstīs, vairāk centrālajā Eiropā, kā Spānijā, Beļģijā un Francijā, kur tos sāka attīstīt pirms 25 gadiem. Tiem ir liela nozīme vietējās ekonomikas attīstībai – jaunas darba vietas un pakalpojumi, un tas ir lieliski. Esmu ļoti priecīga par iespēju viesoties Latvijā, par milzīgo darbu, ko Vidzemes tūrisma asociācija ir ieguldījusi. Esmu pārliecināta, ka tad, kad šeit atgriezīšos, viss būs vēl vairāk attīstījies,» uzsvēra Eiropas Zaļo Ceļu asociācijas direktore Mercedes Munoz, kas nesen bija ieradusies uz konferenci Vilandē Igaunijā. Tāpat viņa minēja, ka Latvija šajā organizācijā darbojas vien apmēram 6 vai 7 gadus, bet ir atstājusi tik lielu ietekmi un ir labs piemērs visā Eiropā.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv