Konkursu spožums un posts
Sociālo tīklu vietnēs Facebook, Instagram un nu jau arī TikTok norisinās daudzi un dažādi konkursi. Vienā vari laimēt grāmatu, citā produktu grozu, vēl kādā citā biļetes uz koncertu vai kādu pasākumu.
Bija pat konkurss, kurā varēja laimēt koka kubulu... Patlaban vispopulārākais ir airBaltic rīkotais konkurss, kurā var laimēt divas biznesa klases biļetes uz jebkuru galamērķi.
Jo vērtīgāka balva, jo vairāk dalībnieku. Kurš tad par velti nevēlas dabūt kādu balvu? Tomēr uzņēmumi, kas šīs balvas piedāvā, kaut ko iegūst arī pretī – sava uzņēmuma skatījumus. Iedomājies, kādu auditoriju tas viens konkurss var sasniegt, ja, piemēram, dalies ar to savā Facebook kontā. Man tur ir 367 draugi, kādam citam ir vairāk, kādam mazāk. Pieņemsim, ka šo konkursa ierakstu, ar ko es dalos, redz tikai trešdaļa manu draugu – tas tāpat ir nedaudz virs 100 cilvēkiem. Un, ja no šiem 100 cilvēkiem tikai pieci ar šo konkursu padalās ar saviem draugiem, – ieraksts sasniedz arvien jaunu un jaunu auditoriju.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv