Zīmols «pesto.lv» – oriģinalitāte nišas produktu klāstā

- 26.Februāris, 2021
Mājā un sētā
Laikrakstā

Pirms dažiem gadiem Rūjienas tradicionālajos amatnieku un mājražotāju tirdziņos sevi ar vitamīniem bagātiem pesto drosmīgi pieteica vietējais mājražotājs JĀNIS PIRSKO. Zinot, ka viņš kopā ar saviem līdzgaitniekiem – sadarbības partneriem nu ir pametis mājražotāju statusu un izveidojis jaunu uzņēmumu SIA «pesto.lv» ar mājvietu Valmierā, «Liesma» vēlējās uzzināt ko vairāk par šo uzņēmējdarbības izaugsmes ceļu. 

Jāni, kad un kā sapratāt, ka pārtikas ražošanas tirgū spēsiet ienākt ar savu, tikai jums raksturīgu produkciju – pesto? Kāds bija mājražošanas pirmsākums, kādu uzņēmējdarbības pieredzi tajā ieguvāt?

Pirmie soļi noteikti bija pieteikšanās konkursam «Radām novadam» 2017. gadā, kad pārstāvējām Rūjienas novadu. Lai gan godalgotas vietas konkursā neieguvām, tas neliedza turpināt attīstīt produktu un noslīpēt to līdz tādam līmenim, ka varam doties pie klientiem. Tā arī 2018. gada sākumā piedalījāmies Valmiermuižas «Gardu Muti» tirdziņā, kur pirmoreiz tikāmies ar klientiem un devām iespēju degustēt un iegādāties mūsu bazilika pesto. Saņēmām ļoti daudz pozitīvu atsauksmju un iedrošinājumu, kas arī bija pagrieziena punkts, lai pieņemtu lēmumu par visa uzsāktā turpināšanu un zīmola «pesto.lv» attīstīšanu. Noteikti arī iegūtā pozitīvā pieredze deva papildu motivāciju darboties, jo tuvākās apkārtnes veikali ar lielāko prieku uzņēma mūsu pesto savos plauktos, līdz ar to jau kļuvām pieejami ikdienā saviem klientiem. 

KOMANDA. Žanete Pirsko (no kreisās), Jānis Pirsko, Aldonis Elksnis un Edmunds Elksnis. Publicitātes foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru