Telefons, kurš neatbild
Man uz galda ir pāris lasītāju vēstules, un redaktore ir uzklausījusi vēl kādu cilvēku kurš sūdzējies, ka desmitiem reižu mēģināts, bet nav iespējams sazvanīt Vidzemes slimnīcas poliklīnikas reģistratūru.
Vairakkārt «Liesma» par šo problēmu ir jautājusi arī slimnīcas pārstāvjiem, un atbilde ierasti ir bijusi: rītos līnijas ir noslogotākas, arī pacientu pie reģistratūras galdiem vairāk, īpaši pirmdienas rītos, tāpēc seko ieteikums pierakstu telefoniski izdarīt, zvanot pēcpusdienās.
Cilvēki, kuri sūdzas par pakalpojuma nepieejamību, uzsver, ka« vienmēr ir aizņemts». Ko ietver vārds «vienmēr»? Ja godīgi, tad pati vairākus rītus un pēcpusdienas pēc kārtas centos sazvanīt reģistratūru, gribot pārliecināties, vai tiešām jāzvana 30 vai pietiek ar trim reizēm. Pirmdienas rītā viens no numuriem man atbildēja ar ceturto piegājienu, otrdienas rītā ar trešo, bet pēcpusdienās uz abiem numuriem reģistratore atbildēja uz pirmo zvanu. Es nezinu, varbūt tā ir sakritība, bet vairāk ticams, ka slimnīcas administrācijas ieteikums saziņai izmantot pēcpusdienas ir labs un vērā ņemams.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv