Startējis konkurss «Latvijas Gada auto 2022»
Lai ko pasaulē dara kovid pandēmija, jaunu automobiļu ražošana un līdz ar to laišana tirgū nav apstājusies ne uz brīdi. Tieši to pašu var teikt par konkursu «Latvijas Gada auto» – tas turpinās. Varbūt gan nedaudz citādā formātā, ar kompaktāku žūrijas sastāvu. Par šīm aktivitātēm, izmantojot draudzību ar Latvijā galveno auto ziņu portālu iAuto.lv, regulāri vēstīs arī «Rūcamlapa».
14. augustā norisinājās konkursa «Latvijas Gada auto 2022» pretendentu pirmais kopīgais testa brauciens no tirdzniecības centra «Mols» Rīgā līdz Jaunmoku pilij un pēc tam tālāk pa Tukuma apkārtnes ceļiem.
Izbraucienā piedalījās 10 jaunākie auto modeļi Latvijas tirgū: «Škoda Enyaq» iV, «Audi» Q4 e-tron, «Jeep Gladiator», «Fiat» 500e, «Nissan Qashqai», «Cupra Formentor», «Renault Arkana» E-TECH Hybrid, «Opel Mokka», «Peugeot» 508 PSE un «Peugeot» 3008 Hybrid4.
Lūk, daži ekspertu viedokļi pēc pirmajiem testa braucieniem.
Atis Jansons, «Latvijas Gada auto 2022» žūrijas priekšsēdētājs: «Mūsdienu automobiļi gaitas īpašību ziņā kļuvuši arvien līdzvērtīgāki. Visi brauc labi. Tagad galvenās atšķirības ir vadības sviru un slēdžu konstrukcijas un izvietojuma ziņā. Aprunājies ar kolēģiem, varu secināt, ka kopējā vēlme ir, lai lielos centrālos ekrānus nenovietotu tik augstu virs paneļa, tā mazāk traucējot kopējo pārskatāmību.»
PIRMĀ ATRĀDĪŠANĀS. Testu brauciena desmitnieks pie tirdzniecības centra «Mols». Foto no konkursa «Latvijas Gada auto 2022» arhīva
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv