Šosejas bedrīšu ātrais remonts
Kā zināms, asfaltbetona segumu šoseju brauktuvēs – arī tad, ja būvnieki vai remontētāji iepriekš savu darbu paveikuši puslīdz kvalitatīvi, – visvairāk bojā mainīgi laika un temperatūras apstākļi ziemā, kad salu nomaina atkusnis.
Gan vecā gada nogalē, gan tagad, jau 2022. gada janvārī, šāda parādība Latvijas dabā Vidzemē vērojama teju vai ik pārdienas. Asfalta lielceļiem un arī ielām ir ko turēt! Īpaši tajos posmos, kur kādas nelielas bedrītes asfaltbetona segumā bijušas jau iepriekš. Ļoti raksturīga šāda problēmas ir, piemēram, uz šosejas Valmiera – Strenči, lielākoties vairākos kilometros pirms Latvijas plostnieku galvaspilsētas, kur bedres un pat lielāki iesēdumi asfaltbetona segumā veidojas regulāri un ne jau pirmo gadu. Tā kā daudzas bedres savu izmēru un arī dziļuma dēļ jau kļuvušas kustības dalībniekiem reāli bīstamas, nākas veikt remontu arī ziemas apstākļos.
VĪRI STRĀDĀ. Kārtējo bedrīti uz Valmieras – Strenču šosejas apstrādā (no kreisās) Aldis Stuķēns un Jānis Skirmants.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv