Rotācijas aplis vispirms top pazemē
Ja par aizvadīto ceļu būves sezonu grēks būtu sūdzēties, piemēram, Limbažu ceļiem, kuri bez lielām problēmām tika galā ar vērienīgo un dažādiem knifiem pilno Dienvidu industriālās maģistrāles projektu, tad šobrīd, kad pamatīgo pēdējās nedēļās uzsnigušā sniega kārtu burtiski pāris dienās ūdens pārbagātībā pārvērtis atkusnis, Valmierā šoruden iesāktajos ielu un tilta rekonstrukcijas projektos vairs tik raiti darbi nesokas.
Ūdeņi visā un visur... Valmierietis vakar pabija topošā rotācijas apļa būvlaukumā Rubenes, Raiņa un Valkas ielu krustojumā blakus, visticamāk, nākamgad Valmieras novada pašvaldības jaunajam štābam Raiņa ielā 14. Laiciņš priekšpusdienā bija tāds, ka tikai retais saimnieks tādā savu suni ved ārā pastaigāties, bet ceļiniekiem jāstrādā! Šobrīd aktuālais darbu zonā ir apakšzemes komunikāciju nomaiņa – vietējais uzņēmums WOLTEC, kurš šī projekta realizācijā piedalās apakšuzņēmēja statusā, jau ķēries pie veco lietus ūdens kanalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas maģistrāļu nomaiņas uz jaunām.
Ja ņem tīri no tehnoloģiskā viedokļa, tad rotācijas apļa jeb apļveida krustojuma izbūve ir sarežģītāka nekā krustojuma pārbūve. Piedevām Valmierā šis ir krietni sarežģītāks uzdevums par vidēji līdzīgu darbu, jo būvniekiem tas īpašs izaicinājums — strādāt pilsētvidē ar patiešām lielu lielu satiksmes intensitāti. Tāpēc būvnieki aicina autovadītājus sekot līdzi ceļazīmēm, izvēlēties apbraucamos ceļus un ievērot noteiktos ierobežojumus!
TIKAI SABIEDRISKAJAM TRANSPORTAM. Šajā speciāli izveidotajā šķembotajā brauktuvē (no Rubenes ielas uz Raiņa ielu un atpakaļ) atļauts kursēt vien pilsētas maršruta busiem un būvnieku transportam.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv