Reģionā ar vienu marku izdzīvot grūti
Pagājušajā ceturtdienā piedāvājums jaunu auto tirgū Valmierā kļuva vēl par vienu zīmolu plašāks — par vienīgo oficiālo korejiešu autoražotāju KIA dīleri Vidzemē kļuva uzņēmums SIA Tehauto. Nākamajā dienā pēc sarkanos toņos (KIA krāsa!) ieturētā interesantā atklāšanas pasākuma Liesmai par jaunumiem pastāstīja Tehauto pārdošanas vadītājs UĢIS VĪTIŅŠ.
Vai līdz ar KIA zīmola ienākšanu nav būtiski mainījusies arī Tehauto tirdzniecības stratēģija, varbūt kāds no šeit tirgotajiem zīmoliem kļuvis par dominējošo?
Tā tas nav. Arī es esmu atbildīgs par visām markām, kas mums salonā — Renault, Dacia, Ford un nu jau arī KIA, kam kopš vakardienas esam oficiāli pilnvarotie pārstāvji un dīleri gan automašīnu tirdzniecībai, gan servisam, garantijas lietām un visam pārējam.
Šādas tiesības nozīmē ļoti nopietnu specializāciju. Bet Tehauto bez KIA ir arī citi zīmoli. Cik strikti uz šādu blakus eksistenci skatās šo zīmolu pārstāvji?
Protams, katrs ražotājs ieinteresēts aizstāvēt savu brendu un pēc iespējas vairāk bīdīt tieši savu zīmolu. Taču reģionā izdzīvot tikai ar vienu auto marku no biznesa viedokļa ir šausmīgi grūti, jo pirktspēja mums ir tāda, kāda nu ir, tāpēc, piemēram, Tehauto izdzīvot tikai ar vienu Renault marku būtu ļoti, ļoti grūti.
JĀSADZĪVO DRAUDZĪGI. Uz Tehauto ēkas fasādes nu vienkop četri autoražotāju zīmoli — patiešām internacionāla plejāde ar korejiešu KIA, franču Renault, amerikāņu Ford un rumāņu Dacia.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv