Preses abonēšana — finiša taisnē
Latvijas Pasta preses izdevumu abonēšanas kampaņas pirmajos divos mēnešos noformēti nepilni 155000 abonementu, kas ir vairāk nekā analogā laikposmā pērn. Šogad Latvijas Pasts drukāto izdevumu abonēšanas kampaņu noslēgs 28. decembrī.
Latvijas Pasta speciāliste Agija Tērauda «Liesmu» informē: «Līdz decembrim, izmantojot kādu no Latvijas Pasta piedāvātajiem abonēšanas kanāliem, noformēts par 5% vairāk žurnālu un laikrakstu abonementu nekā pērn. Abonēšanas kampaņas divos mēnešos, salīdzinot ar analogu periodu 2013. gadā, nedaudz palielinājies to preses abonementu skaits, kas noformēti 10 līdz 12 mēnešu periodam, — no kopējā abonementu skaita šim laikposmam noformēts 81% abonementu, un tas ir par 5% vairāk nekā pērn. Periodam no pusgada līdz deviņiem mēnešiem noformēti 11% abonementu, vienam līdz trijiem mēnešiem — 7%, bet vismazāk, 1%, abonementu ir laikposmam no četriem līdz pieciem mēnešiem.
KOMANDA. Latvijas Pasta Valmieras 1. pasta nodaļas darbinieces Sarmīte (no kreisās), Svetlana, Gunta, Lilija un Ilva foto mirklim burtiski uz minūti atstāja savas darba vietas. Klienti ar sapratni to atļāva, sakot: «Pelnījušas!»
Jāņa Līgata foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv