Līdz vēlēšanām pasta nodaļas būs. Tikai – līdz kurām?
Iespējams, vien līdz tām, kas gaidāmas 8. jūnijā. Lai ko sabiedrībai klāsta satiksmes ministrs, viņš skaidri apzinās: Latvijas Pasts nevar nodarboties ar «labdarību».
Kaspars Briškens ir Stokholmas Universitāti absolvējis ekonomikas maģistrs, tāpat viņš savā laikā izsēdējās pa lielo valstisko biznesprojektu – airBaltic, Rail Baltica – padomēm. Ministram noteikti ir praksē zināms, kā tieši – un kāpēc ne citādi – darbojas uzņēmumi. Tāpēc viņa varonīgā retorika, kas vērsta pret «mežonīgo kapitālismu», ir tikai tukša, atvainojos, d#ršana.
Turklāt arī tāda ir iespējama vien līdz brīdim, kamēr valdības īstā «kreicene» – finanšu ministrs Arvils Ašeradens – laipni nepalūgs kolēģi aizvērties un «optimizēt» valstij piederošā uzņēmuma nodaļu tīklu. Lai tas nebankrotētu vismaz līdz 2026. gada izskaņai, kad beidzas ar to slēgtais valsts līgums par «universālā pasta pakalpojuma nodrošināšanu». Tad šādu līgumu varētu uzņemties, piemēram, igauņu Omniva (kas, iespējams, pasta pakalpojumus sniegtu savos pakomātos).
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv