Latvija dzīvo pēc "Citu zēnu" motīva
Šoreiz par mūsu krāsaini ģērbtajiem un skatuviski šiverīgajiem puikām nemīlīgo kārtējo Eirovīziju nerunāsim, jo atslēgas vārds šodienas komentārā ir latviešu hiphopa un poprepa grupas Citi zēni pirmā skatuves grāvēja nosaukums – Vienmēr kavēju.
Atraktīvie čaļi to sāka dziedāt vien 2020. gada nogalē, turpretī mūsu valsts daudzās lietās, ko jau sen un ar panākumiem savā iekšpolitikā realizē gan tuvākos, gan tālākos kaimiņos Eiropā, atpaliek jau gadus desmit, varbūt pat ilgāk. Vai tam par iemeslu kaut kāda latviešu nacionālā spītība un patoloģiska vēlme par varītēm izgudrot atkal un atkal jaunu velosipēdu ikvienā situācijā, kad varētu ja ne gluži banālu copy-paste izdarīt, tad vismaz galvenos parametrus no labiem paraugiem paņemt, vai arī tur pie vainas esam mēs paši, visa sabiedrība, kas allaž pie šprices savēl ne tos īstos, par to jau laikam zinātnieki ne vienu vien pētījumu veikuši.
Pārejam pie konkrētiem piemēriem! Šodien, kad daudzas līdz šim pasaulē pierastas un ierastas lietas pēc 24. februāra Krievijas iebrukuma Ukrainā un arī ne tikai tāpēc sagriezušās kājām gaisā, katrai valstij ir svarīgi gan saglabāt konkurētspēju vietējiem uzņēmumiem, gan arī savu iedzīvotāju pirktspēju.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv