"Kliba" konkursa fiasko
Vakardien publiskajā telpā simbolisku nokdaunu piedzīvoja Satiksmes ministrijas paspārnē strādājošā Autotransporta direkcija, turpat 10 dienas pirms noteiktā galīgā termiņa (25. septembris) saņemot Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) vērtējumu par astoņām pārvadātāju sūdzībām, kas bija iesniegtas par Autotransporta direkcijas rīkoto atklāto konkursu Par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīklā.
Ziņa par to, ka IUB aizliedzis slēgt iepirkuma līgumus septiņās konkursa lotēs, bet vienā konkursa lotē atcēlis lēmumu par konkursa izbeigšanu bez rezultātiem, uzdodot šajās lotēs veikt atkārtotu piedāvājumu vērtēšanu, ir cerīga sūdzību iesniedzējiem un pamatīgi kož kaulā tiem, kuri jau bija sacerējušies uz valsts obligātu līdzfinansējumu savā, iespējams, ne gluži perfektajā biznesā. Savukārt trijās konkursa lotēs IUB atstāja spēkā pasūtītāja pieņemto lēmumu par konkursa izbeigšanu bez rezultātiem. Atgādināšu, ka (pirmajā) Autotransporta direkcijas konkursā uz 16 pārvadājumu lotēm desmitgades garumā tika saņemtas 11 sūdzības no aiz borta atstātajiem pretendentiem!
Īpašs prieks par pašmāju pārvadātāju VTU Valmiera, vienu no oficiāli atzītiem šīs nozares izcilniekiem valsts rīkotos godprātīgas un profesionālas uzņēmējdarbības izvērtējuma konkursos, kura argumenti konkursa rezultātu pārsūdzībā atzīti par pamatotiem: «SIA VTU Valmiera apstrīdēja konkursa 15. lotes rezultātus, un IUB konstatēja, ka pasūtītājs (Autotransporta direkcija) ir pieļāvis pārkāpumus, izvērtējot šajā lotē par uzvarētāju atzītā pretendenta personu apvienību, kuru veido SIA Sabiedriskais autobuss un Lietuvas Vlasava, piedāvājumā iekļauto izmaksu pamatotību.» Bez komentāriem.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv