Vai klientam joprojām taisnība?

- 14.Novembris, 2018
Viedokļi
Laikrakstā

To, ka ģimenes braucamrīkam nepieciešams jauns akumulators, sapratu jau pirms vismaz pāris sezonām, tomēr allaž apmaiņas operācija tika atlikta, jo, piespraužot pāris reizes pa ziemu lādētāju, vāģītis atkal bija piestartējams, un tad jau arī siltais periods – pavasaris un vasara – bija klāt. Taču šoruden pēc pirmajiem mīnusiem, kad starteris kādurīt raidīja tikai nodevīgus klikšķus, un, neraugoties uz ieilgušo siltuma periodu, arī pēc kārtējās veiksmīgās uzlādes mans lēmums bija ciets un negrozāms – beidzot jāgādā jauns akumulators!

Tā kā šajā jautājumā man zināma pieredze bija, nolēmu uzticēties jau pārbaudītai firmai, par kuras produkcijas kvalitāti un garantijām joprojām varu teikt tikai to labāko. Taču šoreiz pārsteidza dažu (uzsveru – tikai dažu) darbinieku attieksme. Labi, pieņemsim, ka akumulatora nomaiņas procesam nebiju izvēlējies tās atbilstošākās dienas, bet palika iespaids, ka uzņēmumam bizness iet tik veiksmīgi, par ko var vienīgi priecāties, ka mana nauda tam nemaz tā īsti nav vajadzīga.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru