Uz šosejas izbrauc indiāņi
Patiešām, nupat īstais laiks sēsties uz motocikla, lai ar saprātīgu ātrumu uz apžuvušajām šosejām baudītu īstu pavasari. Vakarrīt Radio Skonto ēterā no reāla motocikla lietotāja Valda Meldera dzirdēju dažas labas lietas par motociklistiem. Tā pirmā — kaut arī Latvijā ar katru gadu šo divratu motorizēto transporta līdzekļu kļūst vairāk, krītas ceļu satiksmes negadījumos iesaistīto motociklistu skaits. Te nu gan prasās piebilst: ja ar motociklu, visbiežāk ar tā saukto šosejas žileti, tiešām kaut kur trāpa, tad ar ļoti smagām sekām braucējam... Tā otrā lieta ir japāņu atziņa nevis no samuraju laikiem, bet no mūsdienām — tie astoņdesmitgadnieki(!), kuri pārvietojas ar motocikliem, apķērības ziņā esot par trešdaļu apsviedīgāki nekā viņu vienaudži pie auto stūres. Secinājumus, mīļie, izdariet paši!
Šoreiz Rūcamlapā par dažiem jaunumiem Latvijas motociklu tirgū, kurus varēja plašāk aplūkot nule Ķīpsalā notikušajā izstādē Motocikls 2016.
Vēl pirmskara Latvijā bija labi pazīstami amerikāņu ražotāja Indian Motorcycle motocikli, piemēram, modelis Scout bija populārs pasaulē 20. gadsimta divdesmitajos un trīsdesmitajos gados. Klasiskos Indian braucamos pārtrauca ražot 1953. gadā, taču tagad indiānis atkal atdzimis gluži kā Fēnikss no pelniem! Kopš 2013. gada Indian Motorcycle piedāvā trīs motociklu sērijas tradicionālajā Indian stilā — elegantos kruīzerus Indian Scout, Indian Chief Classic un Indian Chieftain.
KIČĪGS ŠOSEJU BRAUCAMAIS. Mototcikls Indian Scout.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv