Automātiskā ātrumkārba. II
Šodien turpinās pagājušajā Rūcamlapā iesāktā tēma par automātiskajām ātrumkārbām jeb vienkārši AAK. Joprojām Cēsīs — Eiropas šajā stūrī noteikti nopietnākajā AAK remonta rūpnīcā RECRO, kur par visu stāsta uzņēmuma attīstības vadītājs NORMUNDS ASPERS.
AAK remonts nepavisam nav lēts prieks. Grozies, kā gribi, cēsnieku veikums cenas ziņā jau diezgan tuvs līdzvērtīgam pakalpojumam, piemēram, Vācijā, atzīst Normunds, piebilstot, ka vismaz 80% no pasaulē ekspluatētajiem automobiļiem ar AAK tomēr braucot pa Amerikas ceļiem.
— Uzņēmumā RECRO veicam AAK restaurāciju jeb pilnīgu remontu, kura laikā viss mehānisms tiek pilnībā izkomplektēts pa atsevišķām detaļām. Viss tiek līdz pēdīgai vīlītei izmazgāts. Tad notiek defektācija. Visas mīkstās daļas jeb gumijas detaļas AAK tiek nomainītas automātiski! Savukārt cietajām daļām tiek novērtēts to stāvoklis, ja tās ir dilušas, tad arī tiek mainītas. Jāteic, ka normālā gadījumā cietās daļas tik vienkārši nedilst, tādi bojājumi ir tikai ekstrēmos gadījumos, kad kārbā trūcis eļļas vai arī tajā iekļuvis ūdens.
Bet modifikāciju taču AAK bezgala daudz, kaut arī tehnoloģiskais risinājums varbūt tikai nedaudz atšķirīgs. Tad nu RECRO meistaram jābūt īstam universālam kareivim, ar ļoti pamatīgām zināšanām plus arī nepieciešamo rezerves daļu klāstam.
PAŠI GALVENIE MEISTARI. Šajā cehā ikvienu RECRO nonākušo AAK izjauc, defektē un pēc restaurācijas kārbu atkal saliek kopā. Tieši te pie galdiem paši zinīgākie uzņēmuma puiši.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv