Gandrīz viss par dronu. II
Šoreiz Vīru lietās pabeigsim stāstu par nu jau pierasto tehnoloģiju progresa produktu – dronu. Par dažādām drona pilotēšanai nepieciešamām juridiskām formalitātēm jau uzzinājām janvārī, šoreiz vairāk par tīri praktiskām lietām no drona pilota pieredzes: par dronu no iekšpuses un ārpuses, par lidojuma tālumu, motora uzlādi.
Zinu, ka atkal nokaitināšu dažu labu lasītāju, kuram mans pieaicinātais eksperts ARMANDS MIĶELSONS – sertificēts (bezpilota gaisa kuģa) tālvadības pilots – ar saviem stāstiem par mūsdienu tehnoloģijām jau gluži vai aknās sēž, taču ciemiņa izvēle, lai piedots, ir manā ziņā, un es ļauju šeit izpausties cilvēkiem, kuru teiktajam uzticos, bieži vien arī viņus jau personīgi pazīstu ilgāku laiku. Manuprāt, Armands jautājumos par moderno tehnoloģiju lietojumu ikdienā ir zinīgs, drošs un tai pašā laikā runīgs informācijas avots, tieši tāpēc atkal viņš.
Sāksim ar elementāro – kas tavam dronam vēderā? Tātad par nosacīto drona motoru, kas to dzen uz priekšu...
Degviela! Lūk, šāda baterija. Tā nav lēta, viena maksā ap 140 eiro. Lūk, šī ir uzlādes ierīce ar trijām bateriju vietām, to visu es iegādājos komplektā ar dronu. Manuprāt, atsevišķi pērkot, noteikti sanāktu dārgāk.
LIDOJUMAM GATAVS! Drons DJI Fly More Combo visā godībā. Pelēkajam korpusam virspusē piestiprināts neliels melns drona lukturītis – signalizators, zem drona vēdera priekšpusē atrodas melna dubultā kamera.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv