Vai ticēt skaļiem virsrakstiem par slavenībām?
Ziņa par slavenības nāvi, aicinājums izlasīt rakstu par nepatikšanām, kas skārušas vienu vai otru sabiedrībā pazīstamu cilvēku, jau ilgstošu laiku ir neatņemama krāpniecisku kampaņu sastāvdaļa.
Iemesls ir viens – netrūkst cilvēku, kuri, daudz nedomājot, klikšķina uz ziņām ar skandaloziem virsrakstiem, iekrītot krāpnieku veikli izliktos slazdos.
Skaļi ziņu virsraksti, slavenību vārdu izmantošana, samontēti fotoattēli ir paņēmieni, ko ļoti iecienījuši krāpnieki. Vērts piebilst, ka šie krāpnieki visbiežāk dzīvo otrā pasaules malā. Viņiem talkā nāk mākslīgā intelekta programmas, kas dod iespēju radīt pārliecinošus tekstus latviešu valodā. Krāpnieciska rakstura reklāmu, kas balstās uz slavenību izmantošanu, dēvē par Celeb Bait kampaņām. Tā ir izplatīta problēma, ar kuru ilgstoši saskaras daudzi Facebook lietotāji.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv