Pieredze plus pareizie instrumenti

22.Oktobris, 2015
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Abas šīs lietas kā pašas svarīgākās, regulējot riteņu savirzi automašīnām, min auto atslēdznieks ar vismaz 25 gadu stāžu tieši savirzes lietās VILNIS SUSEKLIS no SIA Strada auto remonts. Par šo automobiļiem visai būtisko lietu šodienas Rūcamlapas saruna, kuras laikā Vilnis dara savu darbu bedrē zem darba dienas pirmā objekta — Audi markas spēkrata.

VĪRS AR PIEREDZI. Vilnis Suseklis riteņu savirzes regulēšanas lietās jau ceturtdaļgadsimtu zem mašīnām bedrē rosās, tāpēc savā profesijā zina teju visus knifus.  Gunta Vīksnas foto

Kāds ir tavs, pieredzējuša eksperta, viedoklis — cik bieži automašīnai vajadzētu pārbaudīt riteņu savirzi?Ar reizi divos gados pietiks. Pie nosacījuma, ja automašīnai nav nekas mainīts no ritošās daļas. Šādi remonti parasti iespaido savirzi, piemēram, pēc šarnīru, stūres šarnīru, balsta šarnīru maiņas savirzes pārbaude būtu obligāta. Kā ar buksīšu maiņu, vai tā arī iespaido savirzi?Tur vēl varētu paskatīties, vai vajag, taču labāk tomēr būtu arī pēc šāda neliela remonta savirzi pārbaudīt. Varbūt vispirms kādu laiciņu pabraukt, lai buksītes iesēžas, un tad atbraukt pārbaudīt. Vēlams. Tad pašam būs  drošāka sajūta par auto.Kā braucējs var just, ka varbūt mašīnai kaut kas ar riteņu savirzi nav kārtībā?Tur ļoti daudz kas atkarīgs no paša braucēja. Ir ļoti jutīgi cilvēki, kuri paši sajūt pat ļoti mazu novirzi no normas, bet ir tādi, kura mašīnai vispār viss šķērsām, bet viņš ir braucis un braucis, pat nepiedomājot par šādu lietu... Tīri vizuāli problēmas ar savirzi var noteikt arī pēc riepām — ja ir bijušas labas, bet pēkšņi sākušas nevienmērīgi dilt, tad varētu būt ar savirzi saistīta problēma. Tomēr pats galvenais ir pieredze — gan braucējam, gan meistaram, kuram noteikti vairāk jābūt galvā nekā tajā aparātā...


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru