Par Valmieras tehnikuma nākotni
Protams, izglītībai Latvijā ir jāmainās! Patlaban visos līmeņos visi sapratuši, ka tā, kā ir — nu, nav īsti labi... Vēl ko, es ceru, ļoti daudzi ir sapratuši — vienalga, vai tā ir ražošana vai pakalpojumu sniegšana, pievienotās vērtības radīšana var izglābt Latviju.
Raugoties no šiem diviem skatu punktiem, Valmieras tehnikuma lomai Latvijas nākotnes veidošanā jābūt ievērojami lielākai, nekā tā bijusi līdz šim. Salīdzinot ar vidusskolu, tā bijusi mazdrusciņ tādā kā pabērna lomā. Visticamāk, pie tā ir vainīgi visi. Pirmkārt, tāpēc, ka bija populāri mācīties par juristiem, baņķieriem, apdrošinātājiem, bet nebija populāri mācīties par inženieriem un tehnologiem. Protams, vecāki saviem bērniem vēl to labāko! Ja skatās uz šodienas situāciju, tad ir ievērojama pārprodukcija humanitārajās specialitātēs un ļoti liels deficīts tieši inženiertehniskajās jomās. Jā, te vēl var pieminēt skolu programmas, kur pēkšņi nolēma, ka bērns pats kopā ar vecākiem spēj pieņemt lēmumu, ka Latvijā nevajag šos inženiertehniskos darbiniekus un ka tāpēc var nemācīt fiziku, ķīmiju un matemātiku.