Kā uz burvja mājienu!
Apmēram tā var teikt par jauno degvielas uzpildes stacijas kompleksu, kurš rekorda cienīgos tempos top Valmierā, Rīgas un Sloku ielas krustojumā iepretī Vidzemes olimpiskajam centram. Uz Valmierieša jautājumiem atbildēja SIA KOOL Latvija pārstāve Laura Ozola.
Labprāt uzzinātu par kopējo konceptu – kad un kāpēc šāda ideja vispār radās?
Ideja radās 2016. gadā. Sākotnēji tas vairāk bija mazumtirdzniecības veikals, tā saucamais convenience store — ļoti maza izmēra veikals, kur vienlaikus var atrasties četri cilvēki. Bijām domājuši izmantot jūras konteineru — izgriezt sienas, ielikt stiklus un to eksponēt kā alternatīvu lielākajiem spēlētājiem Latvijā šādu mazo veikalu segmentā. Tomēr secinājām, ka dabūt mūsu iecerei atbilstošus mazus zemes gabalus ir grūti, tāpēc ideja apauga arī ar degvielas mazumtirdzniecību. Tas, ko patlaban jau var redzēt KOOL degvielas uzpildes stacijās, ir no Latvijas kokmateriāliem veidots veikals un tā dizaina elementi. Jāuzsver, ka KOOL izmanto pēc iespējas vietējo ražotāju piedāvājumu. Ja kaut ko var neimportēt, to arī neimportējam!
Par projekta apmēriem un finansējumu.
Latvijā tuvākajos gados plānots atvērt vairāk nekā 20 KOOL tirdzniecības vietas. Sākotnēji projektam, lai radītu jaunu uzņēmumu degvielas mazumtirdzniecībā SIA KOOL Latvija, piesaistīts alternatīvo ieguldījumu fonda finansējums 1,5 miljonu eiro apmērā. Vajadzēja arī pašiem sev apliecināt, ka ideja ir dzīvotspējīga. Piesaistījām konsultantus, arī aģentūru, kas palīdzēja izstrādāt zīmolu. Aģentūra SKDS veica pētījumu, lai saprastu, ko cilvēki domātu, parādoties tirgū jaunam vietējam zīmolam, un kas tiktu sagaidīts. No rezultātiem esam guvuši vēl lielāku enerģiju, jo cilvēki atzina, ka vietējais zīmols būtu kas labs, ja spētu piedāvāt līdzvērtīgu servisu un kvalitāti tai, ko piedāvā tirgus līderi.
I UZ ZEMES, I UZ JUMTA. Tā viņnedēļ KOOL Latvija objektā Valmierā rosījās celtnieki.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv