Nepārtraukts maratons ar šķēršļu joslu

- 1.Aprīlis, 2022
Viesis
Laikrakstā

Tā par zīmola vadību saka enerģiskā uzņēmēja ANASTASIJA UDALOVA, kuras vadībā pērn samērā īsā laikā maksātnespējīgais kosmētikas ražošanas uzņēmums «Dzintars» pārtapa par SIA «H.A.Brieger», un šopavasar aprit gads, kopš Latvijas senākais kosmētikas zīmols «Dzintars» atjaunotā veidolā atgriezās veikalu plauktos.

Ko vēl jums izdevās paveikt viena gada laikā?

Jaunā «Dzintara» komanda, manuprāt, izdarīja šķietami neiespējamo – atdzīvināja ražotni un strauji palaida ražošanas jaudas, efektīvi organizēja izejvielu un iepakojuma piegādi, modernizēja produktu formulas, no jauna izstrādāja produktu dizainu un nekavējoties uzsāka dialogu ne vien ar vietējiem izplatītājiem, bet arī ar pārdošanas ķēdēm eksporta tirgos. Rezultātā 2021. gadu «Dzintars» noslēdza ar 2 miljonu eiro lielu apgrozījumu, no kura 7 procentus veido pārdošanas apjoms eksporta tirgos. Divpadsmit mēnešu laikā uzņēmuma ražotnē Rīgā ir tapuši gandrīz 1,5 miljoni produktu vienību jeb 150 tonnas produktu masas, bet produktu sortiments audzis līdz pat 58 pozīcijām. Pašlaik ar savu produkciju uzņēmums arī aktīvi atbalsta no kara cietušos ukraiņus.

Minējāt šķēršļus ceļā.

Jā, mums viss aizvadītais gads bija viens milzīgs izaicinājums. Iegādājoties «Dzintara» aktīvus, mēs, protams, apzinājāmies un rēķinājāmies ar biznesa riskiem – lielām investīcijām tehnoloģijās, produktu izstrādes procesiem, ļoti saspringtiem termiņiem, finansējuma piesaisti un vēl citiem. 

ANASTASIJA UDALOVA: «Rūpnīcas iekārtas nebija darbinātas gadu. Visi sacīja: jums neizdosies tās palaist, nekā tur nebūs! Bet mēs tās palaidām un ražojam! Liela nozīme tajā bija arī cilvēku atbalstam.» Aigas Redmanes foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Rita Lasītāja - 4.Aprīlis, 2022 - 16:35

Labs rezultāts, un ļoti laba zobupasta ENGURE, lai izdodas ieceres.!

Pievienot komentāru