Latvijas Pasta abonēšanas kampaņa turpinās
Latvijas Pasta preses izdevumu abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105000 abonementu, un tas ir vairāk nekā analogā laikposmā 2013. gadā. Kampaņa liecina, ka klienti laikrakstus un žurnālus izvēlas abonēt ilgstošam periodam — gandrīz 90% abonementu noformēti 10 vai 12 mēnešiem. Tradicionāli aktīvākie preses izdevumu abonētāji dzīvo reģionos, bet vienlaikus arī šogad turpina pieaugt e-abonēšanas īpatsvars.
Izmantojot kādu no Latvijas Pasta piedāvātajiem abonēšanas kanāliem, pirmajā abonēšanas kampaņas mēnesī noformēts par 14% vairāk žurnālu un laikrakstu abonementu nekā attiecīgā periodā pērn. Analizējot abonēšanas tendences un abonentu paradumus vairāku gadu garumā, jāsecina, ka pirmais abonēšanas kampaņas mēnesis noris īpaši aktīvi, bet nākamajos mēnešos noformēto abonementu skaits tradicionāli izlīdzinās un līdz gada nogalei stabilizējas. Tāpēc patlaban ir pāragri izteikt prognozes, kāda būs noformēto abonementu skaita dinamika visas kampaņas rezultātā.
ROSĪBA. Preses izdevumu abonēšana aktīvi pašlaik notiek arī Mazsalacas pasta nodaļā.
Jāņa Līgata foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv