Ielu trakulis oranžas paprikas krāsā
Franču zīmola Renault sportisko auto arhitekti nule atrādījuši pasaulei savu jaunāko lolojumu — Renault TWINGO GT. Gandrīz divdesmit gados Renault Sport ir praksē uzkrājuši unikālas zināšanas par sporta automašīnām. Dažādos TWINGO, Clio, Megane R.S. un GT atvasinājumus apvienoja ar dzinēju darbināma priekšējā piedziņa.
Šoreiz — nākot klajā ar trešo TWINGO paaudzi — inženieri radījuši kaut ko vēl nebijušu! Jo Renault TWINGO GT aizmugurējās piedziņas automobilim arī dzinējs ir novietots mašīnai aizmugurē. Ar šo principu viss aizmugurē konstruktori ir radījuši visus priekšnoteikumus visaugstākās braukšanas baudas sasniegšanai.Aprīkots ar TCe turbo dzinēju, 110 zirgspēkus jaudīgais TWINGO GT pieejams ar divu veidu pārnesumkārbām: 5 ātrumu manuālo vai 6 ātrumu automātu ar dubulto EDC sajūgu. Auto šasiju papildina balstiekārtas un pielāgoti ESP trajektorijas dinamiskās kontroles iestatījumi, arī mainīga stūres vadība.Iedvesmojoties no Twin’Run konceptauto, TWINGO GT dizainu no citiem atšķir 17 collu vieglmetāla diski, sānu gaisa ieplūdes atveres un dubultais izpūtējs. Renault TWINGO GT izceļas ar kausa formas izcilni uz aizmugurējā kreisā spārna, aizstājot gaisa ieplūdes atveri, kas sākotnēji atradās uz riteņa arkas. Šāds jaunievedums ir būtiski uzlabojis motora veiktspēju, par 12% samazinot temperatūru gaisa padevei uz turbokompresoru. Šis ar augšējās daļas cauruļvadu apvienotais dinamiskais risinājums ļauj arī palielināt sadegšanas līmeni par 23%.Ieplūdušā svaigā gaisa izmantošanai tika palielināts turbokompresora griešanās ātrums. Degvielas sūknis izgatavots tā, lai palielinātu degvielas plūsmas padevi, bet, lai optimizētu mehānikas dzesēšanu, ūdens sūknis tiek darbināts tādā pašā veidā. Specifisks darbs bija veltīts arī izplūdes sistēmas izstrādē, un tagad tā darbojas ar jaunu gaisa plūsmas, spiediena un pretspiediena kalibrēšanu, kā arī klusinātājiem uz abām caurulēm.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv