Covid-19 un apkalpojošā sfēra
Lai cik apbružāta šī tēma šķistu, no Covid-19 joprojām nevaram izvairīties – pandēmija turpina sagādāt gan zināmas neērtības sadzīvē, gan ne mazumu bažu par savu un tuvinieku veselību.
Tomēr tiem, kuri strādā pirmajās līnijās jeb tiešā saskarsmē ar klientu, tas nav tikai drošības jautājums. Tas ir galvenais iemesls, kas rada papildu slodzi un stresu tieši apkalpojošajā sfērā strādājošajiem, kuriem savu pienākumu veikšanai šobrīd vajadzīgas ne tikai pārdošanas un saskarsmes prasmes, bet arī jāiejūtas darba drošības speciālista, ārsta un policista lomā.
Pēdējā laikā izmaiņas ierobežojumos ir nedaudz palēninājušās, radot zināmu atvieglojumu: kā rāda pieredze, izaicinošākā parasti ir pirmā nedēļa pēc jaunu ierobežojumu stāšanās spēkā – klienti ir aizkaitināti, un jāpaiet kādam laikam, līdz visi aprod ar jaunajām drošības prasībām. Taču šo aizkaitinātību un pretenzijas nākas absorbēt apkalpojošās sfēras darbiniekiem, katru reizi, kad valdība nāk klajā ar jauniem noteikumiem, kuriem atkal un atkal no jauna jāpārdzīvo šis adaptācijas process. Ja agrāk tirdzniecības vietās vēlējās strādāt cilvēki, kuriem patīk komunikācija ar citiem un ir labas saskarsmes prasmes, tagad Covid-19 un valdības noteikumi vienas nakts laikā pārvērtuši apkalpojošajā sfērā strādājoša cilvēka profilu.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv