Atlaižu bums
Mēs dzīvojam patērētāju laikmetā, un tas visiem vairāk vai mazāk ir skaidrs. Mēs nopērkam kaut ko uz atlaidēm, tad saprotam, ka tomēr nepatīk, un metam ārā. Tā ļoti bieži ir ar drēbēm.
Ieejot veikalā, kurā redzi, ka apģērbam ir pat 50% atlaide, ir teju sajūta, ka maciņš pats veras vaļā, un tā nereti tiek nopirktas labas drēbes, kuras, visticamāk, neiederas garderobē, vai arī tādas, par kurām saproti, ka nekad neuzvilksi. Ir forši, ja to apģērba gabalu vari atdot kādai draudzenei, radiniecei vai paziņai un tu redzi, ka tas tiek valkāts. Vēl ir variants ziedot, bet cilvēkiem nereti paliek nedaudz žēl iztērētās naudas, un, ja apģērbs nav pat reizi uzvilkts, tam kaut kādā ziņā mūsu acīs ir lielāka vērtība. Un tā tas apģērbs skapī var nostāvēt pat vairākus gadus. Protams, katrs jau paša pelnīto naudu var tērēt, kā vien tīk, bet atlaides nereti ir tās, kuras vilina iegādāties tādas preces, kas ne vienmēr ir nepieciešamas.
Tas pats ir ar dažādiem kosmētikas produktiem un arī sadzīves ķīmiju – to gan parasti īsākā vai garākā laika sprīdī varēs iztērēt. Ir jāpatur prātā, ka arī atlaides ir mārketinga triks, ko savā labā izmanto tirgotāji, liekot nopirkt vairāk lietu, nekā esi sākotnēji plānojis.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv